101 טיפים ועצות לבריאות טובה ומשופרת

טיפ 1

במחקרים שנמשכו עשר שנים נתגלה על ידי דוקטורים מאוניברסיטת יו.סי.אל.אי שבארצות הברית

שגברים ונשים שהקפידו על 7 הרגלים פשוטים , היו בעלי תוחלת חיים ארוכה יותר ולקו פחות במוגבליות,

לעומת אחרים שהתייחסו לבריאותם כדבר רגיל ומובן

:להלן 7 ההרגלים

לא לעשן *

להקפיד על משקל סביר ותקין *

איכלו ארוחת בוקר *

לא לזלול בין הארוחות *

לעשות פעילות גופנית *

לא לשתות משקאות אלכוהוליים בצורה מופרזת *

להקפיד על 7-8 שעות שינה ביום *

טיפ - 2

איכלו בארוחת בוקר 25 אחוז מכמות הקלוריות היומית

הקפידו שכל ארוחה שאתם אוכלים כולל ארוחת הבוקר , תספק לכם מינימום 25 אחוזים מכמות הקלוריות שאתם מקבלים מהמזון ביום.

חלקו את כמות הקלוריות הכולל של 3 הארוחות בוקר ,צהריים וערב לאחוזים מסך הכל הקלוריות היומית .

הקפידו על חלוקה זו במשך 3 שבועות וכך תיאבונכם יתרגל לפי מה שקבעתם . ותוכלו להפסיק לספור קלוריות שכן תיאבונכם ידריך אתכם בצורה אוטומטית לפי ההרגל שהדרכתם אותו .

טיפ - 3

שתיית מים

שתיית כמויות גדולות של מים יום יום , מועילה לבריאות מבחינות רבות.